• وبلاگ : (راه فردا(پيام دل
  • يادداشت : راه فردا از كوچه ديروز ما نمي گذرد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 27 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + محمود 

    بنده از 3 سال قبل مطالب شما را مي خوانم. برادر عزيز من تا كنون شما را از نزديك نديده ام اما احساس دوستي چند ساله با شما برادر دردمند را دارم، به نظر مي رسد داريم به دوره "طوفان سياه فتنه" مي رسيم و از دور غبارهاي آلوده، سهمگين و سياه آن قابل مشاهده است. در اين طوفان همه درختان تنومند امت اسلامي ايران كه پناهگاه مردم هستند از جا كنده خواهند شد. و پس از آن با مقداري فاصله انشااله با ورود به دولت كريمه حضرت حجت بن حسن(عج) به آرامش خواهيم رسيد.

    به نظرم با لجاجتي كه دكتر دارد بر سر حمايت از مشايي به خرج مي دهد آخر سر قاطبه ملعونه رفسنجا.. احمدي نژاد را بزير خواهند كشيد و بلافاصله سراغ رهبري خواهند رفت چون كه مقام معظم رهبري بيشترين حمايت را از احمدي نژاد داشته است. مگر آنكه خداوند مطلب ديگري را رقم زند.

    خداوند همه ما را از شرور آخرالزمان حفظ فرمايد

    http://maktabeiran1.blogfa.com/


    وبلاگ " اعتراض ملي" در راستاي اعتراض به تطهير سران فتنه و خواص بي بصيرت و نيز حملات ناجوانمردانه به دولت ولايتمدار راه اندازي شد. " واكاوي رابطه دكتر احمدي نژاد و رهبر انقلاب" مطلب جديد اين وبلاگه. آينده از آن حزب اللهي ها است.


    سلام دوست گرامي

    ميلاد حضرت زهرا و روز زن مبارک باد

    بيانيه اي نوشتم در مورد بيداري اسلامي حتما بخونيد و نظر بديد به ساير دوستانتون هم خبر رساني کنيد تا در فضاي مجازي ما بسيجيان بيشتر تاثير بگذاريم و آمار اين بيانيه را افزايش دهيم


    سلام
    به مطلبي با عنوان مشروط التصوير بروزم
    يا علي
    با سلسله مطالبي تحت عنوان مکتب ايران در بيانات امام خامنه اي به روزم

    با مطلب (سردسته منحرفين از انحراف نظام ميگويد )به روزم
    وبلاگ عاشقان ولايت
    m-a-roshandel.blogfa.com

    با سلام ،از وبلاگ متمايزي برخورداري و لي در ايجاد تنوع پيش قدم باش ،با مطلبي با عنوان "بيداري سعيد عسگرها براي کساني چون مشايي"به روز هستم مطلب خوبي است ،لطفا اگر با نظر من موافق يا مخالفيد پيام بگذاريد

    navabiyan.blogfa.com_ سربازان خودسر امام زمان
       1   2      >